söndag 30 december 2012

PICK PACK



Jag håller på att packa för fullt. Mamma packar ner och jag packar upp, ett system som jag tycker funkar utmärkt. I julklapp fick jag en alldeles egen resväska och i den ska jag packa ner mina leksaker som jag själv ska välja ut. Om en vecka drar jag, så igår passade jag på att dejta med Hugo. Jag bjöd på frukost och han bjöd på sig själv. Han är så himla fin och rolig Hugo. Jag kommer sakna honom nu när jag är borta.

Igår passade jag också på att åka till alla barns favorit plats, eller det borde vara det iallafall, nämligen Ikea. Jag förstår inte varför folk åker till lekland när Ikea finns. Där finns både sängar och soffor att hoppa i, små rum som är fyllda med leksaker, god mat och självklart en massa saker som man absolut inte får lov att röra men som man ändå inte kan låta bli. Jag älskar Ikea!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar