onsdag 19 december 2012

UJO

Jag har jullov, jag har jullov, jag har jullov!! Egentligen skulle jag inte ha slutat på dagis förrän på torsdag men efter en sömnlös natt, en arg mamma och ett besök hos doktorn så blev det så här. Jag ha såna dumma kockar i halsen igen men som tur var så var mamma på krigsstigen igår, (ibland är det bra att hon också har humör, men bara ibland) och äntligen har jag fått rätt medicin.

Fast jag måste ta medicin och inte får lov att vara mer på dagis så lugnade det sig när mamma berättade att Hugo skulle följa med mig hem från dagis. Hugo är ju min bästa pojkvän och vi har aldrig tråkigt ihop. Gissa hur glad jag blev när jag för första gången fick ta med hem kompis igår?! Däremot så fällde jag en tår när han var tvungen att gå, eller ja hans mamma sa att han var tvungen att följa med hem, för mig hade han gärna fått lov att sova över. Nu ska jag vara hemma jätte super duper länge och jag vet inte när jag får träffa honom igen.


Min bästaste Hugo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar