måndag 3 december 2012

AARRRGHHHH

Idag är ingen bra dag. Först blir man väckt av pappa, sen får man vällingen utbytt mot macka (och det hotar dem med att fortsätta att göra), sen blir jag utdragen i detta förbaskade väder som jag INTE ALLS tycker är särskilt roligt (vem fasiken har bett om detta?!), sen när man tror att man ska få vila på dagis så blir man återigen väckt men denna gången av någon som tydligen inte tycker att vi andra barn NÅGONSIN ska få sova ut ordentligt, sen kommer mamma och hämtar mig och det var ju bra fram tills det att hon tryckte ner mig i vagnen och skulle ut och gå igen i detta jäkla vädret, sen blev det lite bra igen när vi kom upp till gammelfaster men sen när det var dags att ta på alla dessa förbaskade kläder så var det slut på det roliga, IGEN!! Sen att jag tycker att det tar alldeles för lång tid att få kvällsvällingen (den släpper jag inte så lätt), att jag inte känner för att borsta tänderna eller för att gå och lägga mig kan ju inte bara vara mitt fel alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar