onsdag 26 december 2012

DAN EFTER DAN

Det är värst vad snabbt dagarna går snabbt just nu när det är lov och allt. Julafton är förbi och för mig var det vilken dag som helst. Paketen lockade mig inte så värst mycket och köttbullar och korv brukar jag ju äta och framförallt så vill jag aldrig mer träffa på den gamla mannen i det vita skägget igen. Fy bubblan vilken läskig typ!! Om man ska se till hur många paket jag fick så måste jag har varit VÄLDIGT snäll detta året. Bäst av allt var en bok med fina prinsesshästar som kan låta och som jag fick av Kajsa. Mamma godkände också den, inte bara för att den handlar om hästar utan för att den var pedagogisk och ingen onödig sak. Ni skulle bara veta vad man får dras med när man bor i lägenhet och har en mamma som jobbar på dagis.

Igår var det onepiece mys hos mormor och morfar. Där åt vi också köttbullar och korv. Undra om man ska behöva äta det varenda dag nu?! Efter maten fick jag äntligen hälsa på Leo och Pumba. Just nu är dem lite av mina favoriter och Peppe såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar