måndag 17 december 2012

MORGON



God morgon allihopa!
Som jag skrev sist så behövde jag en liten paus och som det känns just nu så känns det lite bättre också. Jag har snackat med mina polare som redan varit igenom detta, och dem säger att föräldrarna ska vara stolta över en om man är trotsig(!!) och det kan jag ärligt säga att någon stolthet kan jag inte riktigt känna av. Sen säger dem också att i flesta fall så blir man oftast trotsig om ens föräldrar också var det när dem var små, och med tanke på att jag ska vara lik min mamma och vad jag har hört om henne när hon var liten och stor den delen så förstår jag absolut inte hur hon kan klaga på mig. Och så farlig kan jag inte vara eftersom jag fick följa med till både Väla och julbord i helgen, sen hur det fick är en annan femma men med var jag iallafall. Det här med julbord känner jag är något för mig. Prinskorvar, (fast dem hade inga kronor), köttbullar, potatis, lax, sås, macka, en massa gröt och pepparkakor. Och det bästa av allt är att man fick ta hur mycket man ville, av ALLT!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar