tisdag 31 januari 2012

FLYTT DAX

Jag har flyttat!! Iallafall om man får tro min och mammas packning. Medans pappa och farfar leker byggare så flyttar jag och mamma ut till mormor och morfar så länge och som sagt med tanke på vår packning så börjar jag undra om jag kommer hem igen. Mamma och pappa anser att små barn och hundar inte hör hemma i byggdamm och kartonger. Synd, för jag tror att jag och Peppe hade haft väldigt skoj!! Mamma är fortfarande dödssjuk och jag är sjukt mammig, igen. Hon verkade ha planerat att hon kunde vila upp sig här ute men ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Fast att hon aldrig riktigt har försvunnit från mig så kan man aldrig vara på den säkra sidan och därför är det bäst att skrika så högt som man bara kan så fort som hon lämnar rummet. För INGEN kan lämna en skrikandes unge. Utomordentlig taktik om ni frågar mig.


I have moved! At least if you look at my moms packing. While father and grandfather pretend they are builders, me and my mother are moving out to Grandma and Grandpa and like I said about our baggage so I'm beginning to wonder if I ever will come home again. Mom and dad thinks that small children and dogs do not belong in construction dust and boxes. Too bad, because I think me and Peppe would have had a lot of fun! Mom is still very sick and I'm very into mom, again. She seemed to planned that she could get some rest out here, but sometimes it is not always as expected. Though she have never quite disappeared from me, you can never be on the safe side and therefore it is best to shout as loud as you possibly can as soon as she leaves the room. For NO ONE can leave a screaming kid. Excellent tactic if you ask me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar