torsdag 19 januari 2012

UTFLYKT



Här hemma är pappas ord lag. Man kastar ingen mat!! Så igår fick det bli en riktig rest middag och det slank ju ner det också.

Igår var en väldigt effektiv dag, precis som alla andra dagar. Pappa gick upp tidigt för att åka och hämta vår nya bil. Innan har ju både jag och mamma och hunden och vagnen suttit i framsätena när hon har kört och det har ju varit mysigt på sitt lilla sätt men nu är det slut på det. Hunden och vagnen har nu fått en egen plats i bilen och enligt mina beräkningar så skulle till och med mina näst kusiners hund få plats. Ni vet den där som är större än min häst och liknar en kalv.



Dagens utflykt igår gick hit. Jag vet inte om mina föräldrar har en viss förkärlek till sprutor för är det inte jag som ska ha den så är det bannemej Peps som får dem. Han var mycket duktig iallafall och verkade inte alls bli ledsen. Undra om man kan byta till samma doktor?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar