onsdag 11 januari 2012

HUX FLUX

Då var det avklarat!! Ja första mötet hos tandläkaren. Jag förstår absolut inte vad vissa är så rädda för, hon var ju hur snäll som helst. Däremot så vet jag inte om hennes uppgift var att kolla mina tänder eller skrämma iväg mig med tanke på att hemska bilder som hon visade upp?!
Efteråt firade jag och mamma med att gå och fika med Hugo och hans mamma, som för övrigt också är med i sittdelsklubben nu. Hugo då alltså. Välkommen!

Idag vaknade jag och hokus pokus så var mina föräldrar borta. Istället möttes jag av moster Loppans ansikte, inte för att det är något fel med det men lite chockad blir man ju. Men läget var under kontroll. Jag fick både välling och torr blöja, 2 gånger(!!), av henne innan mamma och pappa kom hem från deras utflykt. För att inte ha några barn så får hon helt klart godkänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar