tisdag 24 januari 2012

DUMMA

Vem hade anat att lite snuva på en lördags kväll skulle sluta på bus(fabriken)?!! Inte jag iallafall och inte mamma heller för den delen. Men nu gjorde vi det eftersom mammas mage sa att vi skulle göra det och då är det bäst att lyda.



Något vidare roligt kan jag ju inte påstå att det var. Jag trodde ju att det var ett lekland men tji fick jag när det hux flux stod en massa läkare runt omkring mig och satte massa konstiga kalla saker på min mage och stack en lampa med tratt in i mina öron. Och för att inte tala om den super äckliga sörjan som dem tvingade i mig så att jag var tvungen att kräkas upp på hela golvet, mig och mamma.


Inte mycket till bus i detta rummet. Dem borde byta namn och sluta lura oss små barn.

Nu vill jag att den här dumma hostan, snoret, ont i öronen och febern ska försvinna så att jag leka med Hugo och Isak igen. Dumma, dumma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar