tisdag 17 januari 2012

FIRAR MÅNAD

Idag är det den 17 januari och jag blir hela 8 månader. Pappa säger att jag inte är någon bebis längre medan mamma säger att jag fortfarande är hennes bebis. Så med andra ord är det lite oklart vad jag egentligen är mer än 8 månader.
Dagen har jag firat tillsammans med Isak som för övrigt blir 8 månader imorgon.


Isak hade dukat upp alla sina leksaker på filten. Det är alltid lite roligare att leka med andras leksaker.


Efter leken så bjöd han på majskrokar och inte bara en utan två stycken!! Fyller man månad så gör man.

Ser ni gå stolen som jag sitter i?! Jag fick låna den av Isak. Den är hur cool som helst. Ungefär lika stor som mammas bil och när man trycker på den så gör den en massa roliga ljud i från sig, plus att den har ett styre så att man kan vända blixt snabbt. Den här måste ju bara ha varit förra årets julklapp. Vilken grej!!

Detta mina vänner var min 8 månaders dag och efter en sån här toppen dag så somnar jag nu gott i mammas famn med magen fylld av välling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar