söndag 8 januari 2012

TILLBAKA

Både min och mammas skrivlust försvann tillsammans med inbrottet men nu börjar det krypa i fingrarna på oss igen. Tyvärr så har inte våra saker krupit tillbaka.

Ikväll har det varit fest här hemma, eller ja från början var det tänkt att Tindra skulle komma hit och leka lite och jag skulle fått höra hur det är på dagis men det hela slutade i att våra föräldrar plus några av mina farbröder satt som galna över något trams spel (TP) och fullständigt stal showen från oss små. Vilken tur att jag fick min dos av uppmärksamhet igår hemma hos gammel faster. Lite uppmärksamhet tror jag alla mår bra av i längden.

Och förresten.. jag har fått två tänder!! Så nu vet alla det och ni slipper sticka in era fingrar i munnen på mig hela tiden, så länge ni inte är tanddoktorer, (och det vet jag om att ni inte är, så det så).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar