onsdag 25 januari 2012

PROMENAD

Jag älskar min vagn och det vet mamma om. Därför brukar jag få komma ut på minst en lång runda varje dag i den. Det ska tydligen vara bra att vara ute och få frisk luft när man är förkyld och krasslig så igår blev det en riktigt lååååååång promenad.


Igår var det så kallt så att min tjocka overall och min fina mössa från Stockholm fick åka på. Och självklart min solbrillor också. Man vill ju gärna kunna se något när man sitter i vagnen och har solen i ansiktet.

På vägen hem så stannade jag till hos gammel farmor och farfar och sa hej och sen träffade jag även på Isak som också var ute och åkte vagn. Han följde mig hem. Vilken gentleman!


Mamma har en förkärlek till havet fast att hon är rädd för vatten(!!) Så våra promenader brukar bli nere vid havet. En som inte är rädd för vatten är Peppe. Han verkar tro att han är en fisk och så fort mamma vänder ryggen till så hoppar han i vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar