tisdag 26 juni 2012

RÖJ RÖJ RÖJ

Idag är det tisdag och precis som alla andra tisdagar så innebär det lek med Hugo. Idag var det min tur att åka hem till honom och som den gentlemannen han är så mötte han mig i dörren och efter det var det fullt ös. Jag kan inte räkna på mina fingrar, (jag kan ju inte räkna överhuvudtaget), hur många gånger som vi klättrade upp och ner från soffan, klättrade i soffan, klättrade i och ur boll bilen och försökte klättra på tv bänken.



Hugo är toppen. Han och jag håller samma tempo och råkar gilla exakt samma saker också. Sen att våra mammor verkar komma bra överens är ju inte fel det heller.
Behöver jag säga att jag somnade gott i vagnen på vägen hem?! Jag märkte till och med inte ens att jag rullades in i hallen. Det har aldrig hänt förut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar