torsdag 28 juni 2012

BESÖK



Mammas kusiner har varit på besök idag. Dem är helt tokiga och lite till. Idag var det fint väder och då passade jag på att visa stranden för dem. Det var varmt i vattnet, men tydligen inte tillräckligt varmt för mig så medan dem badade tog jag några sving i gungan istället.




När vi skulle hem så fick Stella plötsligt ont i sina ben och efter lite justeringar i vagnen så fick vi båda plats och alla blev nöjda och glada. Inte minst jag som fick någon framför mig att peta lite på. Det har varit väldigt kul att ha någon att busa och leka med hela dagen och det kändes först lite ensamt när vi lämnat dem men nu i efter hand så är det också rätt skönt att få ha min puff och leksaker för mig själv och ingen som stjäl mitt fotstöd på vagnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar