tisdag 12 juni 2012

MÖTE

Om mamma kallar mig trotsig, då skulle hon bara höra hur hon själv låter. Nej idag kände jag för att jag behövde rådfråga Hugo och bestämde därför träff med honom. Eftersom det var fint väder idag så drog vi till Karlslund, där kunde vi prata lite mera ostört också. Vi vill ju inte att våra mammor ska höra när det är dem vi pratar om.



Som tur var så var tåget ledigt så där kunde sätta oss i lugn och ro och byta erfarenheter med varandra. Våra mammor tycker att dem har det jobbigt, dem skulle bara veta vad vi tycker.



Hugo håller koll så att ingen kommer för nära och kan tjuv lyssna på oss och jag, ja jag är så frustrerade att jag nästan kokar. Folk skulle bara veta hur det är att vara liten. Vi ska vila fast att vi inte är trötta för annars blir det för tätt på nattsömnen, vi får bara äta var tredje timmen för det har någon tokig människa kommit på och då är det så, vi måste gå ut i ur och skur för att våra mammor tycker att det är bra för oss och gud nåde om vi har en dålig dag, för det har ju aldrig våra mammor.

Vi kom fram till att när dem minst anar det så ger vi tillbaka. It's payback time!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar