onsdag 6 juni 2012

LILL LÖRDAG

Min enda "inte ha något planerat" dag blev utan förvarning fullspäckad. Mammas tokiga kusiner skulle komma och hälsa på deras farmor idag som för övrigt är min gamla mormor. Hänger ni med?! Detta kunde vi ju inte bara missa och i efterhand är jag glad att vi inte gjorde det för det bjöds både på gurka, sugrörsdricka och sviss kakor.


Det här är inte mammas kusiner utan deras kalv och minigris. Jag tycker däremot att det liknar hundar men att döma av storleken och ljuden så har kanske mamma rätt iallafall.

Efter vila och mellis blev det en tur ut till mormor och morfar. Medan alla verkade vara upptagna med något som tydligen händer på fredag så passade jag på att gå och hälsa på min ponny.


Leo och Pumba. Jag har fortfarande inte lärt mig rida än men när min tid är kommen så har moster lovat att lära mig allt hon kan om hästar.



Jag hann också ta några sving i gungan och hjälpa morfar att rensa ogräs. Kan vuxna, kan jag!! Sen var det dags att ta på pyjamas och tandborstning och eftersom Armani är yngre än mig så fick jag visa honom hur man gör. Hans mamma och pappa hade glömt att berätta det för honom. Inte lätt att vara liten!!

Imorgon hänger jag med moster och då vet man aldrig vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar