måndag 18 juni 2012

MIN DAG


Jag blev väckt alldeles för tidigt för att bli med dragen till den där konstiga ögon läkare. IGEN!! Jag trodde att jag klargjorde vad som gällde vid vårt förra möte men det framgick tydligen inte. Därför fick jag klargöra det ännu en gång och denna gången lovade han mig att vi inte behöver ses förrän jag blir 3 år. Tack å lov!!


Efter lite vila blev det pappas fisk till middag.



Med middag i magen orkar man mycket mer. Som att leka med Hugo OCH krypa på ankjakt.


Efter sol kommer regn och hux flux så var vi hemma igen. Isak kom också och ville leka.



Jag visade Hugo min super snabba bil. Viktigast är att tutan fungerar. Sen fick Hugo för sig att impa på våra mammor genom att börja städa och borsta mitt hår, med samma borste!!


Nu skulle man kunna tro att jag skulle vila men nej nej. Istället dök både gammel faster, näst kusinen och moster upp på en och samma gång och då blev det röj på nytt.

Jag har snart varit uppe och i gång i 8 timmar och ska jag vara ärlig så hade jag nog orkat lite till, med en flaska välling i magen förstås, men då sa mamma nej och nu sitter jag här i sängen och får väl ändå erkänna att nappen smakar väldigt gott och snutten luktar ännu godare. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar