tisdag 5 juni 2012

PAKET

Nu ska ni få höra vad som väntade på mig idag när jag kom hem, ett JÄTTE stort luft mejl!!



Och det var inte från vem som helst utan från ingen mindre (4 veckor) än..



Olivia, som Olivia från Australien och som auntie Katies och uncle Murrays bebis. Jag har inte hunnit träffa henne än men jag räknar henne redan som min BFF.

I paketet hade hon gömt mina födelsedagspresenter.



Hon hade shoppat ett par jeans, en tröja, en super cool väst (kanske lite varm för att användas just nu, men det är ju inte helt lätt för Olivia att veta vilken årstid vi har, för dem har ju vinter nu och då är det ju lätt att tro att alla andra också har det..) Men redan nu kan jag se att hon har god smak.

Det innehöll också något som jag har tittat på och dansat till hela kvällen, nämligen en ny dvd av..



WIGGLES!!


Thank you Olivia!! Jag hoppas att vi ses snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar