tisdag 27 december 2011

PREMIÄR TUR

Jag förstod ju inte hela den här grejen med att slita ut paket, som några gör, och sedan bli så glad att man hoppar upp och ner. Nej, jag nöjde mig rätt så bra med alla snörena som folk tydligen skulle kasta och inte alls ville behålla. Vilket var bra för mig för då blev det fler snören till min samling. Men en sak fick jag och mamma som fick henne att nästan börja gråta (som vanligt). Hon fick en cykel och jag fick en barnsadel och hjälm av pappa. Mamma har tydligen önskat sig just en cykel fast att hon inte har cyklat på närmare 8 år och så tycker dem att det är en bra ide att sätta mig bakom henne?!!! Som tur var så gick det bra och jag tror att jag tyckte om det. Det var lite svårt att visa känslor när det kom en massa luft in i munnen så fort jag försökte öppna den. Jag satt mest och kollade ner på Peps som fick springa vid sidan om. Det kan inte vara lätt att vara hund!!


3 kommentarer:

  1. Du är så söt i din fina hjälm!! Puss från faster

    SvaraRadera
  2. Har mamma också hjälm?

    SvaraRadera
  3. Nej det har hon inte. Hon hade tydligen lagt ner extra mycket tid på "frisyren" igår och klämmorna hade inte fått plats under hjälmen.

    SvaraRadera