fredag 2 december 2011

FREDAG

Men oj vilken besökar-dag det har varit idag. Började dagen med babycafe tillsammans med Isak, som i vanlig ordning bjöd på smarrig gröt men som jag fick hoppa över idag efter att hälften av morgonens välling hamnat i bilstolen. Efter fikat var det dags för lek och sång. Det är så himla kul där att det går inte att beskriva. Tyvärr så har ju allting ett slut och så även babcafeet men min dag slutade inte för det, nej istället begav jag mig hem till Tindra för att leka lite. Det är alltid lika trevligt att få lite inspiriation av de större barnen, ja så att jag vet hur man ska föra sig om några månader. Efter det så skulle man ju kunna tro att vi skulle rulla hemåt, men icke. Hux flux efter lite vila så vaknade jag upp hemma hos gammel mormor och morfar och då kan man ju inget annat än att visa upp sin bästa sida. Detta mina fina vänner var min fredag.



Wow, what a visitor-day it has been today. I started the day with babycafe along with Isaac, who as usual gave us tasty porridge, but today I had to skip it after half of the morning gruel ended up in the car seat. After "coffee break" it was time for some playing and singing. There is so much fun that it can not describei t. Unfortunately, everything comes to an end and so also babcafeet but my day did not stop for it, no, instead I went home to Tindra to play a bit. It's always nice to get some inspiriation of the older children, even so I know how to conduct myself in a few months. After that, you might think that would be it for the day, but no. Suddenly, after some rest, I woke up at the home of great-grandmother and great-grandfather. And that my good friends was my Friday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar