fredag 9 december 2011

ATTJOO

När man har semester så har jag hört att man ska göra så lite som man bara kan och det är precis vad jag gör också. För tillfälligt så orkar jag inte heller så mycket. Det är nämligen en massa envis gegga som har flyttat in i min näsa och hals och jag hinner knappt vakna och äta förrän jag är dödstrött igen. Nu är det ju inte geggan i säg som är det jobbiga utan snarare mammas alla påhitt för att skrämma iväg geggan. Förr har jag legat ner och sovit, nu sitter jag upp(!!) och ni skulle bara se alla saker som hon försöker stoppa in i näsan på mig, den ena är värre än den andra. Jag hoppas verkligen att den snart ger sig av innan mamma hinner suga ut hela hjärnan på mig. Förutom detta så är allt toppen. Jag charmar hela huvudstaden, för det är nämligen där jag befinner mig och det hade jag tänkte göra ett litet tag till.

1 kommentar: