tisdag 27 december 2011

DAN EFTER DAN

Igår var vi dan efter dan, efter dan här hemma. Jag tog lite jullov för att kunna smälta allt som hänt de senaste dagarna. Det har varit fest och firande i tre dagar och det här med julafton skulle jag nog kunna vänja mig vid att ha oftare. Jag har ju aldrig varit med om det här innan, en massa mat, presenter, folk, mer mat, fler presenter och sena nätter. Men det bästa av allt är ändå alla presentsnören som jag har fått suga och slicka på. Julafton är rena drömmen för en snör älskare som mig.


Jag och Peppe låg mest i soffan hela dagen igår och mös.

I förrgår kom alla tanter förbi och hälsade på och jag vet inte riktigt hur mamma tänkte eller om hon gjorde det överhuvudtaget men hon fick för sig att lägga mig kl 20. Kl 20?! Hallå!!! Dem senaste kvällarna har jag inte gått och lagt mig förrän det har blivit ny dag och i söndags hade jag definitivt inga planer på att ändra detta mönster när det vankades tjejkväll och allt. Nej det nya mönstret är nu att jag hellre stannar uppe jätte länge på kvällarna och sover i stället fram till lunch. Har man jullov så har man.


Här ser ni mig och tant Charlotte. Inte ett dugg trötta någon av oss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar