torsdag 22 december 2011

GAMLA GAMLA

Igår var ingen vanlig dag utan en riktig besökar dag. På morgonen kom farbror Kamph och busade med mig och sen åkte jag och önskade gammel mormor och morfar en trevlig resa. Och sen, nu ska ni få höra, gick jag och mamma och moster Victoria till min gamla gamla mormor (det ni) och hälsade på. För att vara 93 år gammal (undra hur många månader det blir?!) så tyckte jag att hon var väldigt rolig. Jag får inte dra i mammas hår men med gamla gamla mormors hår så fick jag dra hur mycket jag ville och pilla i näsan och öronen. Senare på kvällen var det dags för att träffa tant Lina och Charlotte, något som mamma säger är mycket välbehövligt. Men så länge jag får den mesta uppmärksamheten så är jag nöjd.


Jag, mamma och min gamla gamla mormor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar