måndag 19 december 2011

MIN KOMPIS


Isaac William McAteer


Detta är min kompis Isaac. Vi har aldrig träffats men det behövs inte, för jag vet att när vi väl ses så kommer vi att leka precis som om vi aldrig har gjort någonting annat med varandra. Det enda som kan vara lite problematiskt kan vara språket. Han kommer ju troligtvis prata lika konstigt som hans mamma och pappa gör, så jag får väl hoppas att han inte har hunnit lära sig prata helt enkelt när jag träffar honom. Den fina bodyn som han har på sig är det jag som har köpt. Jag kallades för koalabjörnen när jag var lite mindre, men Isaac ju kommer faktiskt från koalabjörnens land.


This is my friend Isaac. We have never met but it is not necessary, because I know that once we met, we will play just as if we never have done anything else with each other. The only thing that can be a bit problematic might be the language, he will of course talking just weird as his mom and dad do. I'll just have to hope he has not had time to learn to speak when I meet him. This fine bodysuits that he is wearing, it is I who have chosen it. I was known as the koala bear when I was a bit smaller but he is actually from koala bear country.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar