onsdag 7 december 2011

PACKA

Väskorna är nu packade och jag får följa med. Som det ser ut nu så är det jag och mamma som drar på äventyr, pappa blir hemma och jobbar och hunden fick åka till pensionat. Vart vi ska äventyra är fortfarande en hemlighet men så länge jag har mamma och bappisar med mig så klarar jag mig. Nu återstår det bara att packa ner något som jag kan fördriva tiden med och jag har spanat in några tidningar här hemma som jag tänkte jag kunde ha med att bläddra i, riva itu och slicka lite på, ska bara försöka sälja in detta hos mamma också eftersom att det råkar vara hennes tidningar.



Än så länge vet jag inte hur länge jag blir borta men att döma av vår packning så börjar jag undra om vi ska hälsa på aunt Katie och uncle Murray igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar