måndag 17 oktober 2011

STÖRRE



Då har det gått en hel månad sedan jag fyllde månad sist. Idag fyller jag 5 månader och känner mig faktiskt riktigt stor. Den senaste månaden har jag lärt mig sitta i hoppgungan, dyka under vatten, prata ännu mer och ännu högre och sitta själv i min stol. jag ger mig själv en klapp på axeln!!
Idag har jag redan hunnit med att hälsa på gammel farmor och farfar och hämtat hem Peps. Vad kvällen har att erbjuda återstår att se..


It has gone a whole month since I had my last "monthly birthday". Today I turn five months and I'm actually feeling really great. The past month I have learned to sit in the jump swing, dive underwater, talk even more and even lauder, and sit alone in my chair. I give myself a pat on the back!
Today I have already visit old grandmother and grandfather and take a walk with Peps. What the evening has to offer remains to be seen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar