torsdag 20 oktober 2011

KAN INTE VARA GLADARE

Vad var det jag sa, ju fler barn dessto bättre. Jag kan härmed stolt presentera att jag kommer att ännu en kompis att leka med nere i Australien. Denna gången är det auntie Katie och uncle Murray som drar sitt strå till stacken. När den kommer till jorden så är jag nästan ett år gammal och då ska jag lära den allt jag kan. Nu måste jag övertala mamma och pappa om att vi måste åka ner där igen nästa år, eller rättare sagt bestämma datum, för övertalning lär nog inte behövas om jag känner dem rätt.


What did I tell you, the more children the better. I hereby proudly announce that I will also have a another buddy to play with in Australia. This time it's Auntie Katie and Uncle Murray, who pulls their weight. When he/she is planned to arrive, I am almost a year old and then I'll learn them all that I know. I now must convince mom and dad that we need to go down there again next year, or rather set a date, for persuasion'll probably not be needed if I know them right. I could not be any happier!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar