måndag 31 oktober 2011

SHOPPING

Jag har precis kommit hem efter att ha varit iväg nästan hela dagen. Morgonen kunde inte ha börjat bättre; jag fick sitta i björnen OCH följa med på morgonrundan med Peps!! Vanligtvis brukar mamma smyga ut när jag ligger och sover eller vilar men idag kom hon inte undan.
Men åter till att jag varit borta hela dagen. Tillsammans med mammas hel galna gudmor och kusin åkte vi till mammas gamla hemstad, Löddeköpinge. Åter igen fick jag sitta i björnen och lyckan var total. Jag njöt till fullo och lyckades hålla mig vaken i hela fyra timmar. Detta förstår ni mina kära läsare är nytt rekord för min del. Vanligtvis brukar jag klara två timmar i vaket tillstånd men när det gäller shopping och köpcentra så kan jag klara hur länge som helst. Dem säger ju att jag är lik mamma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar