torsdag 27 oktober 2011

BLUBB BLUBB

Helt ärligt, nu får mina föräldrar ta att bestämma sig. Visst att jag har vaknat tre gånger i natt och jag vet hur mammas tålamod tryter men när jag sen väljer att inte vakna kl 07 som jag brukar, då väcker hon mig istället kl 09 för att se om jag lever?!!!! Då har hon faktiskt ingen rätt att klaga på att hon är trött, när hon nu kunde ha sovit längre. Föräldrar alltså!!

Idag kom gammel faster på besök och med henne har man ju aldrig tråkigt. Alltid finns det något i görningen. Efteråt var det dags för sista sim lektionen idag. Känns lite vemodigt att behöva lämna sina kompisar som man precis har börjat komma nära och framförallt tråkigt att sluta nu när jag lärt mig att det lönar sig inte att vråla sig hes i omklädningsrummet, mormor ger långt ifrån med sig och mamma blir ändå inte snabbare i duschen. Idag gjorde jag mina sista tre dyk för detta året, (och det var väl för väl det), och som bevis för detta så tilldelades jag ett diplom, mitt absolut första diplom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar