torsdag 13 oktober 2011

FULL DAG

Oj vad det hände grejor här hemma igår. Men vi tar det från början. Mamma stack iväg på morgonen och när hon kom tillbaka så hade hon en väldigt fin spetsklänning med sig och att döma på storleken så var den inte till mamma. Efter att pappa gått till jobb tog vi andra oss ut till parken för att plocka kastanjer (!!) Jag har ingen aning om vad de ska användas till och det vet nog knappt mamma heller men ibland får man hålla god min inför henne så att hon inte blir ledsen.


Efteråt kom tant Emelie och hälsade på och lite senare kom hon igen och då packade vi in oss i våra lilla bil och åkte upp till Ikea. Jag älskar att få sitta i babybjörnen och bara titta på alla fina färger. Mamma hittade en super fin stol med bricka till mig, som jag kan sitta i och ha mina leksaker och nappar på. Toppen!!


Idag laddar jag inför simmet och en väldans massa dyk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar