tisdag 11 oktober 2011

MASSA GE

Idag var det premiär för mig på massagen. Det har ju redan hunnit vara två gånger men då har jag inte riktigt haft tid, men idag så hade jag det. Men så fort mamma la ner mig på filten och Anna började viska att vi ska använda små bokstäver så insåg jg att detta är inget för mig. Ligga på golvet och bli inkletad när man kan sitta upp och slicka i sig allt istället och vadå använda små bokstäver (?!!), då hör man ju inte vad de andra jollrar om. Nej, det var kul att prova på men någon mer massage blir det då inte.

För er som var nyfikna på vad som gömde sig i paketet så var det bara en cykel. Min pappa har fått för sig att han och morfar ska både cykla, springa, simma och åka skidor nästa år. Jag tror dem har glömt då att pappas knä är trasigt och att morfar börjar bli gammal. Vi får väl se hur det blir med den saken.


Today was the premiere for me on the massage. It has already managed to be two times but then I have not really had time, but today I had it. But as soon as Mom put me down on the blanket and Anna began to whisper that we should use small letters, I realized that this is not for me. Lying on the floor and become matted when you can sit up and lick the all instead and what about using small letters (?!!), then you can´t hear what the other babble about. No, it was fun to try, but no more massage is not it.

For those of you who were curious about what is hiding in the package, it was just a cycle. My dad has gotten the idea that he and grandfather are going biking, running, swimming and skiing next year. I think they forgot where the dad's knee is broken and that my grandfather is getting old. We'll see what happens with that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar