tisdag 28 augusti 2012

UPPE I LUFTEN

Idag fick jag post!! Det är inte varje dag jag får det och det är verkligen inte varje dag som jag får luft post. Men idag fick jag det och det var från ingen mindre än min nyaste kompis i Australien. Hon ville tacka för dem fina presenterna som jag köpte och skickade ner till henne. Hon må inte vara så gammal men attans väluppfostrad. Jag tror jag får ta ett snack med mamma och pappa om att det måste snart vara dags att flyga långt igen, så att jag kan få lov att träffa både Olivia och Isaac.



Today I got mail! It's not every day I get it and it's certainly not every day I get air mail. But today, I got it and it was from none other than my newest friend in Australia. She wanted to thank me for the great gifts that I bought and sent down to her. She may not be so damn old but well-mannered. I think I'll take a chat with mom and dad that it will soon be time to fly far away again, so that I may be allowed to meet with both Olivia and Isaac.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar