måndag 27 augusti 2012

PIGA

Mormor och morfar överraskade mig genom att komma och hämta mig på dagis idag. Sen bar det ut till gården där både ogräs plockning, staket bygge, äpple plockning och matning av hästar stod på schemat.


Små människor kan också få hundar att sitta fint.


Kom nu pållarna så ska ni få mat.


Vad du är söt min kära lilla Leo. Vad du är snäll min kära lilla häst.


Jag vet att äpple är smaskens men det var ju väldans vad ni två smaskar högt.

Efter allt detta så kom plötsligt mamma och hämtade mig. Att föräldrar aldrig lär sig att tajma rätt. Eller kanske var det i rätt tidpunkt som hon kom..



För det tog inte mer än 2 minuter innan jag somnade i bilen. Ni skulle bara veta hur tufft det är att jobba som piga. Men om jag får säga det själv så var detta en väldigt bra start på denna veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar