måndag 13 augusti 2012

DAGEN D

Så var den stora dagen äntligen här. Dagen D, d som i dagis. Den dagen som kanske allas föräldrar fruktar för men som dem flesta barn längtar efter, iallafall jag. Jag förstår verkligen inte varför mamma har gått och haft ont i magen, det var ju bara att gå in och börja leka direkt och för att inte tala om att åka rutschkanan. Vilket ställe alltså! Däremot hade jag nog gärna haft alla leksaker för mig själv eller möjligtvis delat det med Hugo men dem barnen som var där idag hade jag klarat mig utan. Tja, mycket mer har jag väl inte att säga om det. Imorgon är det tydligen dags igen och i övermorgon och morgonen därefter.. ja alla dagar fram till jag är 5 år. Men får jag bestämma så får vi se hur det blir med det.



1 kommentar:

  1. Vad kul att du har börjar på dagis Maggie :).. Själv trivs jag oxå där, roligt att man kan göra lite som man vill med fröknarna, iallafall än så länge. Hoppas du konmer trivas där o lycka till. Kram från din gamle vän Isak

    SvaraRadera