tisdag 24 april 2012

PLAY DATE

Tisdag igen och det innebär en massa bus med Hugo. Denna soliga dag tog våra mammor med oss till lekplatsen. Som vanligt ville min mamma att jag skulle vila och som vanligt ville jag inte vila. Vad är det med mammor och denna vilan?!!! Och hur vill dem att man ska kunna vila när Hugo sitter och sjunger i vagnen och är redo för lek i sanden?!!! Nix, det blev ingen vila för min del. Istället röjde vi i sandlådan bland kottar och löv och gungade högre än vad våra mammor är.



När jag kom hem igen så ställde mamma fram en skål med en massa konstiga små gröna träd. Tanken var att jag och Hugo skulle ha kalasat på dessa på lekplatsen men dem glömdes bort bland alla försökt till vila och grus i munnen. Vad tanken med dessa gröna träd var är jag inte riktigt säker på, men enligt mamma så skulle man iallafall inte rita med dem som var min första gissning.

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att vi fick bli hemma med en hel kanna kaffe :(... Hoppas ni hade super duper kul iallfall...

    SvaraRadera
  2. Sicken mysig dag ni ser ut att ha haft du och Hugo!
    Faster vill gärna gå och gunga med dig en dag när det är fint väder... :-)

    SvaraRadera