tisdag 17 april 2012

KVÄLLEN

Vad är bättre än att vakna upp och få se att Hugo min vän sitter i min stol?! Jag blev väldigt glad men han blev nog aningen gladare för sen kunde han inte låta bli mig medans jag skulle äta. Fick utforskat några nya områden på honom idag såsom att han också har fötter, konstigt nog, och att han har väldigt fina ögon som jag visst tycker att jag borde få känna på med mina fingrar. Det får bli nästa gång!!

Min kväll avslutade jag med mamma och pappa i mat affären. Hade jag inte gjort det så hade Peps allt fått delat med sig av sin mat imorgon. Där fick jag visat för de övriga handlarna att jag både kan sjunga och spela trumma, och för folket i den tråkiga kön fick jag visat upp några av mina moves.



Med detta i bagaget så somnar jag nu gott och laddar inför en sista månad som månadsbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar