tisdag 10 april 2012

DRÖM

Igår var det söndag fast att det var måndag och pappa var ledig som fick jobba i söndags när det var söndag som han i vanliga fall brukar vara ledig på(!!) Det här med påsken låter rörigt och det är skönt att det är över så att allt kan bli som vanligt igen. Idag är det tisdag och bara tisdag!!

Jag har börjat att drömma mardrömmar eller är det min nya tand som spökar?! Jag vet inte riktigt mer än att jag vaknar och är jätte ledsen och vet inte riktigt var jag är, fast att mamma och pappa la mig i min säng och som jag än så länge inte lärt mig ta mig ut. Jag har ju alla mina nappar också i sängen men dem hjälper inte riktigt just då. Kanske är det min nya tand som börjar komma neråt. Det gör ju så fasligt ont. Kan inte alla bara komma på en och samma gång?! Fast det är klart, då hade jag ju inte kunnat lära mig gnissla tänderna. Det gör också fasligt ont men det är rätt så kul och sen så blir mamma tokig på mig varje gång jag gör det och då måste jag ju göra lite till bara för att.

2 kommentarer:

  1. Söta söta unge, som jag ska busa med dig när vi kommer ner om några veckor. Nåt spec fröken önskar sig i 1-årspresent?

    SvaraRadera
  2. Sen vi sågs sist så har jag ju lärt mig lite mer. Längtar!! Hmm.. jag tror mamma filar på en lista just nu. Tydligen får man inte önska sig vad man vill när man bor i lägenhet.

    SvaraRadera