lördag 21 april 2012

HINNA

Igår hade jag dagen fullproppad med en massa saker och hade därför inte tid att skriva. Jag började dagen med en tur i cykelsadeln som tog mig först till Isak som tyvärr inte var hemma och sedan en tur inom gammelmormor.
Lite senare blev det en lång tur i vagnen. Jag tycker ju verkligen jätte mycket om min vagn men just nu känns den lite tråkig. Helst av allt skulle jag vilja ta mig fram på mitt eget sätt, som just nu är krypning, och detta säger ju sig själv att det håller ju inte i längden. Hmm.. får klura lite på detta.
Ännu lite senare så var det dags att besöka farbror Mackan. Han pratar lite läskigt och har inget hår men vad gör det när man får lov att slicka OCH trycka på alla hans fjärrkontroller. Det kallar jag vardagslyx!!

När man lägger sig sent så vaknar man också sent och framåt lunch när jag intagit vällingen och fått kläder på mig så var det pappa och jag som styrde cykeln mot farmor och farfar för att hälsa på.
Nu busar jag med Peps samtidigt som jag läser alla mammas tidningar, röjer allt som kommer i min närhet, tränar på att stå själv och tittar på hästar på tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar