torsdag 5 april 2012

ÄGGAD

Igår kom min gammel farmor nr 2 på besök, samtidigt som min gammel moster och nästkusiner också var på besök. Vissa dagar kommer ingen alls och hälsar på medans andra dagar kommer alla på samma dag. Knepigt!! Iallafall så fick jag ett väldigt färgglatt ägg av henne och inuti låg det en lapp med en gubbe på som mamma genast stoppade i sin plånbok. Lite orättvist det där kan jag tycka. Det är jag som får en massa saker men så får jag inte lov att leka med dem(?!)
Nu har jag precis kommit ut till mormor och morfar. Det ryktas om att det kommer bli stoj och lek med både kusinen och moster här ute och om jag inte såg fel så kunde jag skymta min stall-overall också i packningen.


Jag undrar allt vad som gömmer sig i mormors "lilla" ägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar