onsdag 21 mars 2012

SOLEN

Nu förstår jag varför alla vuxna tjatar om den här solen. Det innebär ju att man får vara ute. Utan att egentligen veta vad mamma hade för planer för oss idag så vaknade jag lite extra tidigt och tur var väl det eftersom jag tydligen skulle ta en tidig fika med Livia.


Bäst att smaka på varandras kex så att man inte går miste om något.

Eftersom det sen var så fint väder så fick det bli en lunch i vagnen, ute i solen. Helt okej om ni frågar mig. Spelar inte så stor roll var jag äter någonstans, bara jag får mat så är jag nöjd.

Sen kommer vi till det som jag inte riktigt förstår mig på. När mamma får för sig något då är det bara det som gäller och existerar för henne. Denna gången har hon letat efter ett par speciella krypa-i-sanden-och-gräset-byxor till mig och precis när hon hade börjat ge upp hoppet så hittade hon ett par och inte nog med det utan dem var även i rätt storlek. Och detta mina vänner har nu gjort min mammas dag. Ett par byxor!! Ja man slutar väl aldrig förvånas.
Detta skulle ju såklart firas och det gjordes genom en massa krypandes ute på gräset och lek med Peps.



Jag får nog erkänna att dem här byxorna är rätt fantastiska. Nu kan det vara hur blött och skitigt det än vill, med mina nya byxor finns det inga ursäkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar