måndag 5 mars 2012

NYA SAKER

Två nya saker har introducerats i mitt lilla liv.
Första var igår och vad meningen var med det är jag inte helt säker på men det ska tydligen vara bra för mina snart 4 tänder plus att det smakade det smaskens också.



Den andra saken infördes idag. När man varken kan krypa eller klättra finns det inte jätte mycket att göra här hemma så därför fick det bli en tur i vagnen. Och då mina vänner överraskade mamma mig med något som jag aldrig tidigare har skådat.. en gunga!! Den här roliga upphängningen fick mig att kikna av skratt. Om det var för farten eller alla mammas roliga miner vet jag inte men jag vet att det var väldans skoj.



Kanske ska man ha ont i handen lite oftare?! Eller nej.. det gör det alldeles för ont för. Jag får helt enkelt hoppas att Peppe memorerade vägen dit.

1 kommentar:

  1. Faster följer gärna med en dag och gungar! :-)

    SvaraRadera