söndag 12 februari 2012

VILJA

Jag och mina föräldrar kommer inte riktigt överens här hemma. Dem tänker att jag ska vila för att dem tycker att jag är trött, men jag tänker lite annorlunda..


Jag är ju lite trött fast det kan jag ju inte erkänna. Så istället för att mamma och pappa ska få sin vilja igenom så ställer jag mig upp i sängen, som jag precis har lärt mig, och skriker så högt jag kan och efter ett tag så känner man sig faktiskt piggare. Mamma och pappa försöker ju givetvis några gånger med att lägga mig ner igen men just nu är jag inne i en klättrar fas och tar mig upp på benen lika snabbt igen. Och om vi tar gårdagen som exempel så var det ju en himla tur att jag inte gav efter så lätt och att mamma till slut gjorde det, får då hade jag ju missat denna nya smakupplevelsen som mamma hade tänkt hålla för sig själv.


Smaskens!!

Ge inte upp!! Det kommer dina föräldrar förr eller senare ändå att göra.

2 kommentarer: