onsdag 22 februari 2012

IDROTT

Nu ska ni få höra vad jag har hittat på idag. Idag var ingen vanlig dag. Mamma fick väcka mig för andra morgonen i rad och trots mammas goda planering så fick vi, eller rättare sagt mamma fick springa igenom hela stan och jag satt i vagnen och skrattade åt henne och hennes roliga miner som hon gör när hon springer. Jag tror jag börjar förstå pappa vad han menar när han säger att mamma är otränad. Idag hade jag en lek date med Tindra på öppna förskolan. Eftersom hon har börjat på dagis så hinner vi inte leka så ofta men efter idag så klarar vi oss igen på ett tag. Efter lek och sång så var det dags för gympalektion.



Jag har aldrig sett så många barn och så många bollar på en och samma gång, men fy bubblans vad roligt det var. Hela golvet var en enda stor matta som gjorde att man kunde krypa hur långt och länge som helst. Vilket ställe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar