lördag 18 februari 2012

SUCK

Igår var det min dag igen. Jag fyllde 9 månader och var kan man fira det bättre om inte i en kakel affär?! För det var precis vad jag gjorde. Jag som trodde att fredagar innebar lek med Isak och alla andra kompisar och sångstund men istället drog mamma och pappa med mig till någon urtråkig affär för att titta på kakel. Jag vet inte riktigt vad man ska ha dessa plattor till men med tanke på att vi spenderade nästan 2 timmar där inne så verkar det vara livsviktigt.
Till slut så kom vi där i från och äntligen skulle vi väl fira mig, men icke. Nej då skulle vi spendera lika många timmar på något jätte stort, lika tråkigt ställe.. Suck!! Också undrar dem varför jag inte alls var på humör när vi kom hem. Men sen blev det jätte bra. Farbror Adde och Päron kom hit och busade med mig på min nya matta och det räddade hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar