tisdag 7 februari 2012

ÄNTLIGEN


Så här ser det ut när jag och mina kompisar och våra mammor har fikat, organiserad kaos!!

Äntligen är jag och mamma friska igen och då är ju tisdagarna bokade för killarna. Fast idag var det bara Hugo som kunde men det är inte så bara det, han börjar bli riktigt rolig han nu också. Före fikan lurade mamma med mig till sjukhuset. Vissa påstår att mina ögon "springer iväg"(?!!) Fråga mig inte vad det betyder men det innebär att en massa läkare ska stoppa en massa droppar i en ögon och försöka göra sig roliga för att få mig att titta där dem vill. Detta gick jag med på första gången men när dem för andra OCH tredje gången skulle försökte med detta då fick jag nog och skrek: nenenenenenenenenene och blundade så hårt jag bara kunde med ögonen. Någon måtta får det ju vara!! Och trots allt detta så "sprang" inte alls mina ögon sin väg.



Det har inte blivit mycket vagn åkande när mamma har varit sjuk men idag då fick jag äntligen åka en runda i den. Min fina fina vagn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar