onsdag 29 februari 2012

KONSTIG

Man skulle kunna tro att jag inte hinner med så mycket om dagarna nu när jag sover fram till lunch och det kan man ju fortsätta tro men då tror ni fel.
Som till exempel igår hann jag först med en runda på stan för att inhandla lite vårkläder, sen hann jag leka och fika med Hugo, (som också får raseri utbrott. Där hör du mamma, det är inte bara jag som får det) och på kvällen hann jag med en super lång promenad i vagnen tillsammans med mamma, Peppe och tant Lina.

Idag har varit en liten konstig dag. En sån dag när man vill något men man vet inte riktigt vad man vill och så blir man ledsen fast att man inte vet varför. Konstig som sagt!! Nu sitter jag och mamma i soffan och tittar på tv. Jag skulle egentligen redan sova men eftersom det har varit en konstig dag så blev det en konstig kväll också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar