söndag 11 september 2011

TICK TACK

Jag har lärt mig klockan och alldeles på egen hand. Varje natt vid 3.30 så vaknar jag och då vill att någon vänlig själ vänder mig om på magen, brukar oftast i detta fallet bli pappa som gör det. Sen vaknar jag 6.30 igen och ber mamma att komma och hämta mig så att jag kan få i mig lite mat. Det kan slå fel på 5 minuter ibland men för det mesta så försöker jag hålla mig inom tidsramen, och för att bara vara 3 månader och 3 veckor gammal så tycker jag att det är rätt så bra jobbat. Ger mig själv en klapp på axeln!!

Idag ska jag med pappa och titta på när hans fotbollslag spelar. Undra om mamma ska ha "egen-dag" idag igen?!! Iallafall så får pappa inte lov att spela, han har tydligen blivit gammal och då får man ont i knäna, men det gör inget för då får jag ha honom hemma ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar