torsdag 1 september 2011

SMART

God morgon världen. Ligger just nu och myser med mamma i sängen. Eller ja, det har jag ju gjort sedan kl 04 i morse. Jag vet hur trött mamma är vid den tiden på dygnet så samtidigt som jag får mat så somnar hon och glömmer att lägga tillbaka mig i sängen. Därför har jag börjat göra det till en vana nu att vakna tidigt, allt för att få mysa lite extra. Man får inte vara dum!!

Igår kom tant L och tant C på besök. På senare tid så är det väldigt många som har velat hålla i mig och göra en massa konstiga ljud och miner för att försöka få mig att skratta. Inte ett dugg kul om ni frågar mig. Jag har därför kommit på att om jag börjar gall skrika så lämnar dem tillbaka mig till mamma. Men så igår kändes allt mycket bättre när tant L höll mig. Hon betedde sig inte alls knasigt, inte en enda gång faktiskt så jag till och med somnade i hennes famn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar