tisdag 6 september 2011

MORGONPIGG

Nu när det börjar bli så mörkt på morgnarna känns det som om jag har sovit hur länge som helst ibland, så därför provade jag ett nytt system i natt. Jag började med att vakna vid 3 men då kom mamma och sa att det fortfarande var natt. Sen provade jag igen vid lite i 5 men då kom pappa och försökte förklara att det fortfarande var natt fast denna gången trodde jag inte på dem längre så efter lite knorrande och gnällande så kom mamma halv 6 och hämtade mig. 1-0 till mig. Men tji fick jag som trodde att jag skulle få mysa i den stora sängen, för efter maten bäddade mamma ner mig i vaggan!!! Trodde den bara var till för småbarn. 1-1 till mamma.
Nu ligger vi och myser tillsammans och vilar oss i form inför träffen med grabbarna idag. Igår träffade jag alla kompisar vars mammor min mamma träffade när vi alla låg i magen. Knepigt det där!! Jag var äldst även där men denna gången var det bara en massa tjejer. Tror dock jag håller mig till grabbarna för dem verkade mycket lugnare, och sen har jag redan en tjejkompis som jag brukar fika med på babycafeet, så det så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar