tisdag 13 september 2011

HUMÖR

Just nu händer det så himla mycket i mitt lilla liv. Det är en massa träffar som ska hinnas med, jag förbereder mig mentalt inför babysimmet också är jag smått nervös inför burken med mat som står i kylen. Allt detta resulterar i att jag sover lite mindre bra och blir precis som mamma när hon får lite sömn, kinkig!! Detta verkar på något sätt vara okej att hon är, men jag får tydligen inte alls lov att vara det. Idag fick jag visat för alla killar i gruppen, (det kom 3 nya idag), vem det är som bestämmer. Även gammel faster fick svart på vitt veta vem det är som har sista ordet. Punkt slut.

Mamma har försökt byta ut min "gummisutt" till nappflaskan, till nya som ska passa 2, 3 och 4 månaders bebisar. Ingen bra ide. Lika snabbt som dem åkte på, åkte dem av. Jag trivs väldigt bra med min gamla som är till för nyfödda. Den är behagligt utformad och mjölken forsar inte in i munnen på mig eller ut över hela mig. Våga vägra!


Ser ni skillnaden?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar